Serwis sprzętu i oprogramowania dotyczący wszelkich urządzeń i programów eksploatowanych przez użytkownika W ramach serwisu zapewniamy: maksymalny czas reakcji na zgłoszenie awarii do 24 godzin - w wypadku konieczności bezpośredniego kontaktu serwisanta z klientem; znacznie krótszy czas reakcji - gdy istnieje możliwość (warunki techniczne) zdalnego rozwiązania problemu bez konieczności osobistej obecności pracownika firmy u klienta. serwis oprogramowania (stały i awaryjny) w tym instalację, konfigurację i rekonfigurację oprogramowania użytkowego i systemów sieciowych usuwanie awarii oprogramowania oraz baz danych; modernizację i rozbudowę systemów informatycznych (sieć, sprzęt, oprogramowanie);
|
|
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dotyczy oprogramowania i sprzętu eksploatowanego przez użytkownika zakupionego w naszej firmie. W ramach serwisu zapewniamy: maksymalny czas reakcji na zgłoszenie awarii do 24 godzin - w wypadku konieczności bezpośredniego kontaktu serwisanta z klientem; znacznie krótszy czas reakcji - gdy istnieje możliwość (warunki techniczne) zdalnego rozwiązania problemu bez konieczności osobistej obecności pracownika firmy u klienta. konsultacje telefoniczne dotyczące obsługi zakupionych programów; serwis oprogramowania (stały i awaryjny) w tym instalację, konfigurację i rekonfigurację oprogramowania użytkowego i systemów sieciowych, usuwanie awarii oprogramowania oraz baz danych; okresową konserwację oprogramowania (w ramach umowy); modernizację i rozbudowę systemów informatycznych (sieć, sprzęt, oprogramowanie);
|
|
|