shadow_left
Home | Kontakt | Pytania
Shadow_R
 
Zobacz również
Wybrany obraz
 Wybrany obraz
 Wybrany obraz
 
 
 
 
   
Serwis sprzętu i oprogramowania

Serwis sprzętu i oprogramowania dotyczący wszelkich urządzeń i programów eksploatowanych przez użytkownika

 

 

W ramach serwisu zapewniamy:

 

  • maksymalny czas reakcji na zgłoszenie awarii do 24 godzin - w wypadku konieczności bezpośredniego kontaktu serwisanta z klientem;
  • znacznie krótszy czas reakcji - gdy istnieje możliwość (warunki techniczne) zdalnego rozwiązania problemu bez konieczności osobistej obecności pracownika firmy u klienta.
  • serwis oprogramowania (stały i awaryjny) w tym instalację, konfigurację i rekonfigurację oprogramowania użytkowego i systemów sieciowych
  • usuwanie awarii oprogramowania oraz baz danych;
  • modernizację i rozbudowę systemów informatycznych (sieć, sprzęt, oprogramowanie);
  
 
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dotyczy oprogramowania i sprzętu eksploatowanego przez użytkownika  zakupionego w naszej firmie.

 

W ramach serwisu zapewniamy:

 

  • maksymalny czas reakcji na zgłoszenie awarii do 24 godzin - w wypadku konieczności bezpośredniego kontaktu serwisanta z klientem;
  • znacznie krótszy czas reakcji - gdy istnieje możliwość (warunki techniczne) zdalnego rozwiązania problemu bez konieczności osobistej obecności pracownika firmy u klienta.
  • konsultacje telefoniczne dotyczące obsługi zakupionych programów;
  • serwis oprogramowania (stały i awaryjny) w tym instalację, konfigurację i rekonfigurację oprogramowania użytkowego i systemów sieciowych,
  • usuwanie awarii oprogramowania oraz baz danych;
  • okresową konserwację oprogramowania (w ramach umowy);
  • modernizację i rozbudowę systemów informatycznych (sieć, sprzęt, oprogramowanie);