Wdrożenia

Obsługa programu po zakończeniu wdrożenia

Po wdrożeniu systemu, nasi eksperci są w ciągłym kontakcie z klientem, sprawując nadzór nad prawidłowym jego funkcjonowaniem. Oferujemy naszym klientom stałą opiekę nad oprogramowaniem, które im dostarczyliśmy. Bez względu na czas, jaki upłynął od momentu pełnego zainstalowania systemu w firmie, chcemy, aby nasi klienci wiedzieli, że jesteśmy dla nich w każdej chwili gwarantem bezpieczeństwa.

Obsługa systemu po wdrożeniu będzie dotyczyć następujących zagadnień:

  • konserwacja systemu (stałe monitorowanie funkcjonalności aplikacji),
  • rozbudowa systemu o kolejne moduły podwyższając w ten sposób funkcjonalność aplikacji,
  • tworzenie nowych wersji systemu,
  • przeprowadzanie dodatkowych szkoleń,
  • konsultacje w zakresie użytkowania systemu oraz jego dalszej rozbudowy.

Wdrożenie systemu Edisoft

Nowy system informatyczny wdrażany w firmie czy instytucji ma bezpośredni wpływ na sposób organizacji pracy. Wdrożenie systemu wymaga określenia potrzeb danej organizacji, właściwej konfiguracji wszystkich elementów systemu, przygotowania koniecznych procedur oraz przeszkolenia przyszłych użytkowników. Wdrażanie systemu ze względu na specyfikację firmy i wymagania użytkowników wymaga ścisłej współpracy przyszłych użytkowników z zespołem wdrażającym.

Zakres podejmowanych działań:
  • Określenie potrzeb firmy oraz użytkowników
  • Instalacja i konfiguracja systemu
  • Optymalizacja konfiguracji systemu
  • Dostosowanie do potrzeb użytkownika
  • Przygotowanie procedur dotyczących obsługi systemu
  • Szkolenie użytkowników i administratorów
Scroll to Top